ves.com.ua@gmail.com

ПЗ для автоматизації торгівлі ASAP Retail (4Retail)

Є в наявності
0
Модель: vs23396
5559 грн. -20 %
Your discount: 1112 грн.

4447 грн.
Загальні характеристики
Виробник ASAP POS Всі характеристики

ПЗ для автоматизації торгівлі ASAP Retail (4Retail)

Ви можете протестувати програму ASAP Retail, завантаживши безплатну повнофункціональну демоверсію на 14 днів.

|


ASAP Retail - програмне забезпечення для автоматизації роздрібної торгівлі:

  • Ресторани/кафе/кав'ярні;
  • Магазини;
  • Мінімаркети;
  • Бутики;
  • Склади та інше.

ПЗ для обліку ASAP Retail включає:

  • в одній ліцензії надається робоче місце касира та back-офіс;
  • друк цінників продукції;
  • підтримка широкого асортименту устаткування торгівлі;
  • карти калькуляції (виготовлення за рецептом);
  • доступ до різних складів;
  • ведення обліку кількох підприємств (магазинів) одночасно;
  • аналіз роботи зі звітів (15 звітів, що налаштовуються);
  • надсилання звітів на електронну адресу власника.

В ASAP Retail доступні документи:

  • Замовлення постачальнику;
  • Прихід товару (накладна/ордер);
  • Повернення товару постачальнику;
  • Замовлення покупців;
  • Реалізація товару;
  • Повернення від покупця;
  • Екран користувача (касир/бармен/офіціант);
  • Оплата (вхідна/вихідна);
  • Переміщення (між складами/магазинами);
  • Витрата товару (накладна/ордер);
  • Занесення залишків;
  • Виробництво/рецептура;
  • Списання товарів;
  • Переоблік.

Аналітика (список звітів):

  • Звіт з продажу;
  • Звіт із загальної прибутковості бізнесу;
  • Розрахунки з контрагентами (коротка/детальна форма);
  • Залишки на складі;
  • Рух товару на складі;
  • Прайс-листи;
  • Звіт з номенклатури;
  • Рух грошових коштів;
  • Звіт виробництва (з параметрами/фільтрами);
  • Журнал подій (контроль персоналу).

Переваги ASAP Retail:

'Все в одному'. Купуючи ASAP Retail ви отримуєте весь функціонал без будь-яких доплат.

Ведення кількох підприємств (юридичних осіб) на одній базі. ПЗ дозволяє вести детальний облік кількох юридичних осіб на одній базі з можливістю друкувати чеки окремо (прив'язка до складу/групи товарів/юр. особи).

Робота програми офлайн. Програма та вся інформація зберігається у вас на комп'ютері та працює автономно.

Робота програми у мережному режимі (до 100 ПК). ASAP Retail - це програмне забезпечення для автоматизації роздрібних мереж (мінімаркети/гастрономи/склади/ресторани/інше). Також програма забезпечує підключення власника до свого об'єкта торгівлі для дистанційного контролю через інтернет.

Програма лояльності клієнтів (бонусна/накопичувальна).

Права користувачів/паролі. Меню 'Налаштування прав користувача' забезпечує захист даних від помилок та зловживання персоналу, дозволяє налаштовувати ролі персоналу в системі, дозволяти або забороняти доступ користувачів до документів, довідників тощо.

Журнал подій. В меню детально показуються внесені зміни, можна використовувати фільтри, додаткові параметри, а також друкувати або експортувати інформацію в Excel.

Документи з кожної операції. Інструмент дозволяє побачити ланцюжок операцій, що використовується для перевірки та пошуку помилок.

Редагування дизайну та друку цінників. Програма дозволяє змінювати дизайн цінників, друкувати цінники з прибуткової накладної (як з урахуванням кількості, так і без нього), друкувати з бази, вибираючи товари вручну. Друк цінників можливий на стандартному принтері на папері формату А4 або на принтері етикеток.

Імпорт із програми Excel (документи/товари/накладні від постачальників).

Рецепти продукції (вкладання до 100 підпунктів). Інструмент використовується у кафе, ресторанах, магазинах для створення рецептів на продукцію. При створенні страви використовуються карти калькуляції, з яких переносяться інгредієнти та пропорції. При виготовленні та реалізації страви використані інгредієнти автоматично списуються зі складу.

Оновлення ПЗ (безплатне). Програма регулярно оновлюється та доповнюється, одного разу придбавши ASAP Retail ви отримуватимете регулярні оновлення безплатно. А завдяки модульній структурі оновлення одного модуля не впливає на працездатність іншого.

Ергономічний екран користувача (касира/бармена/офіціанта). Дозволяє позбавити користувача використання миші, цим значно прискоривши його.

Можливість підключення нефіскального касового апарату та використання ПЗ як back-офіс. Це рішення підійде для автоматизації невеликих торгових точок, кав'ярень, аптек тощо.

Можливість підключення широкого спектра обладнання. Дозволяє працювати з POS-терміналами, фіскальними реєстраторами, принтерами чеків та етикеток, торговельними вагами, сканерами штрих-кодів та іншими пристроями.

Доставка: по всій Україні, згідно з тарифами перевізника.
Самовивіз: Магазин-склад.
Оплата: Готівкою, Карта банку, Передплата, Наложений платіж (Оплата при отриманні), Безготівковий розрахунок з ПДВ, без ПДВ
Обмін: протягом 14 днів, при повній комплектації, у заводській упаковці, без пошкоджень.
Сервіс: Гарантійне обслуговування та ремонт.

UAVes.com.ua - Офіційний представник в Україні

Основні характеристики
Виробник ASAP POS

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Написати у Viber icon_teleg Написати у Telegram icon_email Написати на Пошту