ves.com.ua@gmail.com

Повернення та обмін

Якщо з будь-яких причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути або обміняти куплений товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші. Це можливо, якщо товар:

  • не пошкоджений та його не використовували;
  • у повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
  • з неушкодженою упаковкою (у тому числі і поліетиленова упаковка)
  • без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).

Ознайомтеся з умовами повернення докладніше:

УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

Повернення товару в Компанію, який не підійшов вам з тієї чи іншої причини здійснюється за рахунок покупця (див. процедуру здійснення гарантії (повернення)).

Товар знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації, а також у випадку якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання чи очевидна спроба самостійного ремонту.

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією з експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, що підтверджує факт придбання товару;
  • Заява на повернення або обмін оформлене у довільній формі, але з обов'язковою вказівкою Прізвища, Ім'я та контактного телефону Покупця.

2. Заява на повернення Покупець надсилає Компанії на електронну пошту

3. Надіслати посилку на адресу Компанії перевізником "Нова пошта", попередньо погодити відділення доставки з представником Компанії. Вартість доставки оплачує покупець. Посилки, надіслані на умовах післяплати або з неоплаченою доставкою та із застосуванням інших форм поштових відправлень, не прийматимуться Компанією.

4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, вони перераховані Покупцю протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. цих правил).

5. У разі, якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, новий товар буде відправлено Покупцю без накладного платежу поштою протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п. 1. реальних правил).

7. Доставка товару у разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.

8. З питань, що стосуються товару та гарантійних зобов'язань, Покупець може звернутися до Компанії за телефоном

9. Будемо вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи компанії та її товарів.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Написати у Viber icon_teleg Написати у Telegram icon_email Написати на Пошту